Saturday 21 February 2009

Part 3

- Dar sefule.......
- NIMIC.....adunatura de incompetenti ce sunteti!
Dupa cateva minute, enervat la culme, Lars se indreapta sper iglu-ul suspendat cu pasi repezi.
- Hey!...Luana!!!....misca-ti fundul ala mare incoace.
- Da, Pufy......aici sunt ursulet!
- Ti-am zis de un milion de ori sa nu imi mai zici asa!....ma simt ca subnutritul de Wally de la constructii!...Deci.....adu-mi un ceai de musetel..
- Dar de unde vrei sa scot eu musetel in pustietatea asta?
- Asta chiar nu e treba mea.....du-te in pivnita si scoate acceleratorul ala de particule. De cand il tinem acolo cred k a mucegait!
- O.....buna idee......vin imediat!




La mii de kilometri departare, in Montevideo, asociatia de sobolani are o sedinta plictisitoare de 3 ore in care se discuta despre combaterea efectului otravii de sobolani. Suna telefonul. Spartacus (seful infumurat) raspunde:
- Alo!..a......buna Lars!
- Spartacus!!!...trebuie sa ne punem in aplicare cat mai repede planul..
- Dar ce e cu graba asta?
- Kalimanthhhh....annn.....ih ih
- Hey, Lars, inghite naibii cafeaua aia odata si nu mai behai pe aici!
- Calm....am terminat. Ceea ce vroiam sa zic e ca varanii din Kalimantan au terminat deja chestiile alea ciudate pentru foraj..
-Si ce?....inca mai avem timp....la cat de inceti sunt lacheii tai nu ma mir k nici anul viitor sa nu fiti gata!
- Mai taci, deazxatule!




- Luanaaaa!!!..unde naiba e ceaiul meu?
Dupa o jumatate de ora apare si Luana pe jumatate inghetata si cu Lulu de mana. Lulu fiind ursuletul junior din clanul de imbecili Folsy. In timp ce se indreptau spre Lars, usa se deschide si apare Bruce..
- Sefule, sefule....
- Ce mai vrei acum, incompetentule?
- Nimic sefu..vroiam doar sa va spun k s-au terminat rezervele de praf de pusca.
- CEEEEE???..si pe ce naiba le-ati folosit?
- Pentru impuscat foci sefu, stiti dumneavoastra..pentru rezervele de hrana
- Aha.....si unde sunt focile?
- Pai stiti...au cam scapat.......
- Cum adica au scapat...turbez....
-Lui Vladimir si lui Tur le-au inghetat degetele de atata stat in exil.....si...nu au prea nimerit mare lucru...
- Pana la urma cat mai avem in rezerve?
- Cam.....pai...foarte putinn
- Cat?
- Ni ni ni ni nimic........


No comments:

Post a Comment