Sunday 29 March 2009

Part 8

-Ursuletz....ursuletz...tot nu am gasit acceleratorul de particule.Cu ce sa-ti fac ceai?
-Oh...ai fost,esti si vei ramane cea mai imbecila nevasta pe care am avut-o vreodata.Si...apropo de asta...o sa....o sa te inlocuiesc.
-Dar de ce ursuletz?
-De proasta,d-aia!Acuma hai misca in sala calculatoarelor si da anunt in toata lumea k eu,puternicul si maleficul Lars imi caut neveste.Cat de multe!
-Ursuletz,cum MAI MULTE?!O iei pe urmele fratelui tau brun,Ali,din Turcia?
-Daca zici tu k o iau pe urmele lui Ali din Turcia,atunci chiar asta fac.Acum misca-ti odata fundul cu celulita de aici.
  Ludovic apare de sub o bucata de gresie.
-Sefu',cum poti sa-i ranesti inima in halul asta?Nu uita k datorita ei avem casa asta si pe tine k sef!
-Ce vremuri,ce vremuri,Ludovic.Stii ce regret eu toata viata?!Regret k nu am aruncat-o dracului pe Luana atunci in prapastie.
-Dar,sefu'...
-Nu comenta,Ludovic,cand traiesc un feedback....acum du-te si fi sigur ca face treaba bine.
   

No comments:

Post a Comment